
Wintercampagne 2024
De wintercampagne van Visit Mechelen liep van 1 tot 30 november.
Deze campagne kende twee luiken en twee doelgroepen:
Luik 1: Mechelen als weekendbestemming voor ontspannen kerstshopping
Looptijd: 1 t.e.m. 30 november
Doelgroep: sociale genieters: vriendengroepen en koppels van boven de 25 jaar, die graag genieten van de omgeving en haar activiteiten
Doelmarkt: Zuid-Nederland
In de kijker: winterbrochure, shopping en gastronomie
Kanalen:
De campagne liep op de kanalen van Visit Mechelen
- Instagram en Facebook (via Meta)
- de website van Visit Mechelen
Luik 2: Mechelen als winterweekendbestemming voor het hele gezin
Looptijd: 1 t.e.m. 30 november
Doelgroep: gezinnen met schoolgaande kinderen
Doelmarkt: Vlaanderen
In de kijker: winterbrochure, gezinsvriendelijke activiteiten, attracties (Planckendael, Technopolis, Speelgoedmuseum en Sint-Romboutstoren) en logies
Kanalen:
De campagne liep op de kanalen van Visit Mechelen
- Instagram en Facebook (via Meta)
- de website van Visit Mechelen
De resultaten van de wintercampagne kan je raadplegen in onderstaand document.