Wintercampagne 2024

De wintercampagne van Visit Mechelen liep van 1 tot 30 november.

Deze campagne kende twee luiken en twee doelgroepen:

Luik 1: Mechelen als weekendbestemming voor ontspannen kerstshopping

Looptijd: 1 t.e.m. 30 november
Doelgroep: sociale genieters: vriendengroepen en koppels van boven de 25 jaar, die graag genieten van de omgeving en haar activiteiten
Doelmarkt: Zuid-Nederland
In de kijker: winterbrochure, shopping en gastronomie
Kanalen:
De campagne liep op de kanalen van Visit Mechelen

                 - Instagram en Facebook (via Meta)
                 - de website van Visit Mechelen

 

Luik 2: Mechelen als winterweekendbestemming voor het hele gezin

Looptijd: 1 t.e.m. 30 november
Doelgroep: gezinnen met schoolgaande kinderen
Doelmarkt: Vlaanderen
In de kijker: winterbrochure, gezinsvriendelijke activiteiten, attracties (Planckendael, Technopolis, Speelgoedmuseum en Sint-Romboutstoren) en logies
Kanalen:
De campagne liep op de kanalen van Visit Mechelen

                 - Instagram en Facebook (via Meta)
                 - de website van Visit Mechelen

De resultaten van de wintercampagne kan je raadplegen in onderstaand document.


Resultaten wintercampagne 2024

Bezoek Mechelen Virtueel