Wintercampagne 2024
Op 1 november gaat de wintercampagne van Visit Mechelen van start. Met deze campagne inspireren en informeren we potentiële bezoekers voor een meerdaags bezoek aan onze stad in de winterperiode.
Deze campagne heeft twee luiken, waarvan we hieronder de hoofdlijnen op een rij zetten:
Luik 1: Mechelen als weekendbestemming voor ontspannen kerstshopping
Looptijd: 1 t.e.m. 30 november
Doelgroepen: de campagne richt zicht op sociale genieters: vriendengroepen en koppels van boven de 25 jaar, die graag genieten van de omgeving en haar activiteiten
Doelmarkt: Zuid-nederland. Link naar opschalen directe treinverbinding Amsterdam-Brussel via NS.
In de kijker: winterbrochure, shopping en gastronomie
Kanalen:
De campagne zal lopen op de kanalen van Visit Mechelen
- Instagram en Facebook (via Meta)
- de website van Visit Mechelen
Luik 2: Mechelen als winterweekendbestemming voor het hele gezin
Looptijd: 1 t.e.m. 30 november
Doelgroepen: de campagne richt zicht op gezinnen met schoolgaande kinderen
Doelmarkt: Vlaanderen
In de kijker: winterbrochure, gezinsvriendelijke activiteiten, attracties (Planckendael, Technopolis, Speelgoedmuseum en Sint-Romboutstoren) en logies
Kanalen:
De campagne zal lopen op de kanalen van Visit Mechelen
- Instagram en Facebook (via Meta)
- de website van Visit Mechelen
Beelden van de campagne kun je downloaden via google drive.